För medlemmar

”Välkommen hit- Välkommen hem.”

I175 år har vi på Upsala handelsförening arbetat i våra handlares intresse. Handeln idag ser inte ut som den gjorde då men om det är något som är sig likt är det vårt intresse av att göra Uppsala till den bästa staden år ut och år in. Vår historia har precis börjat och just du är en del i den. Välkommen till Upsala handelsförening!

Höstmiddag 2023

21:a november
Från klocka 18:30
Middagen börjar 19:30

presentkort
Inlösen presentkort

Här hittar du all info du behöver för att lösa in presentkorten.

stugan
Stuga- Sälen

Som medlemmar hos Upsala Handelsförening har ni sådan tur, för ni kan få komma bort lite från vardagen och uppleva något nytt när allt bara är en transport till sommaren.

Johan Thaléns Minne

Ändamål: Räntan skall årligen utdelas till änkor eller andra behövande inom handelskåren. Skulle inom handelskåren icke finnas någon i behov av understöd från fonden ska avkastningen kunna tilldelas fattig familj med barn, oberoende av huruvida de tillhöra handelskåren eller ej.

Vill du bli en i gänget?

Kolla om du eller din verksamhet har vad som krävs!